Hoe werkt GovMetric
 

Hoe werkt GovMetric®

Balie

Na bezoek aan de balie zal de klant op weg naar de uitgang een touchscreen aantreffen. Het gebruik ervan is simpel en snel – de klant beoordeelt de kwaliteit van de dienstverlening  op basis van de smiley's, geeft de reden aan en maakt een keuze uit de betreffende product/dienst. Daarna wordt de mogelijkheid geboden om aanvullend commentaar te geven. Dit kan naar keuze op het touchscreen ingetoetst worden of worden ingesproken. Het is ook mogelijk om aanvullende vragen te stellen of de postcode op te vragen. Lees meer over balie...

Telefoon

Wanneer de klant telefonisch contact opneemt, dan kan deze na afloop worden doorverbonden met het geautomatiseerde GovMetric® Interactive Voice Respons systeem. Dit systeem zal de klant dezelfde vragen stellen als wanneer deze de balie bezocht had - alleen nu worden de telefoontoetsen gebruikt om te antwoorden. Het werkt snel en eenvoudig - beantwoording van de basisvragen kost de klant niet meer dan een minuut. De klant kan ook commentaar inspreken en eventueel zijn of haar contactgegevens achterlaten of postcode inspreken. Dit laatste is van belang voor eventueel koppelen van de reacties aan socio-demografische gegevens - ondermeer van belang voor een succesvolle kanaalsturing. Lees meer over telefoon...

Website

Bij een bezoek aan uw website ziet de klant drie smiley's. Voor het geven van zijn mening over de betreffende pagina hoeft de klant slechts op een smiley te klikken. Hierna verschijnt een nieuw venster waarbij naar de reden gevraagd wordt en de bezoeker aanvullend commentaar kan geven. Optioneel kan de klant de mogelijkheid geboden worden tot het verstrekken van zijn contactgegevens of kunnen er aanvullende vragen worden gesteld. Lees meer over website...

Email

Aan de klant verzonden emails kunnen optioneel worden voorzien van smiley's. Nadat de klant op de smiley van zijn keuze heeft geklikt, verschijnt er een venster waarbij naar de reden van de beoordeling gevraagd wordt en tevens de mogelijkheid wordt geboden om aanvullend commentaar te geven. Ook is het mogelijk om, bijvoorbeeld na het insturen van een e-formulier of de levering van een dienst, geheel automatisch een email inclusief smiley's vanuit een meld-, CRM- of zaaksysteem te verzenden. Lees meer over email...

Post

Als de klant thuis of op zijn bedrijf bezocht wordt of als communicatie per brief geschiedt, dan kan er een antwoordkaart in uw huisstijl verstrekt worden. De antwoordkaart is hierbij voorzien van dezelfde smileys als van een touchscreen.  Voor het geven van zijn mening hoeft de klant alleen maar een smiley en de betreffende dienst aan te vinken. Daarnaast is er ruimte voor het geven van aanvullend commentaar of bijvoorbeeld een verzoek om contact op te nemen. Alle ingevulde antwoordkaarten worden ter verwerking naar het KlantinFocus Support Center gestuurd. Lees meer over post...

Terug naar Homepage

Wie gebruiken GovMetric

GovMetric wordt gebruikt door organisaties die klantgericht werken. GovMetric is voor hen van onschatbare waarde om te analyseren en te begrijpen hoe klanten hun dienstverlening ervaren.

Volg ons op