Bernadette Aaij is in januari begonnen als medewerker binnendienst, met de focus op klanttevredenheid rondom de Wmo. Met haar jarenlange ervaring in klantenservice en consulting, begint zij bij Klantinfocus met een primeur! Ze zal zich gaan richten op klanttevredenheidsonderzoeken speciaal gericht op de dienstverlening rondom de Wmo (Wet maatschappelijke ondersteuning).
Primeur: Klantinfocus start met het meten van klanttevredenheid rondom de Wmo
Vanaf februari 2019 start Klantinfocus met het meten van klanttevredenheid van de Wmo voor gemeenten en zorgregio’s. Bernadette Aaij zal deze projecten managen. Ze doet de begeleiding van het uitzetten van de metingen voor de cliëntervaringen en ze zal zich richten op het opzetten van een callcenter. Op deze manier kunnen we ook de mensen benaderen die niet online bereikbaar zijn. We bereiken hiermee alle lagen van de samenleving, zodat iedereen feedback kan geven.
We beginnen met het meten van de Wmo klanttevredenheid of cliëntervaring, door alle lagen van de samenleving heen.
Aldus Bernadette Aaij, medewerker binnendienst met focus op klanttevredenheid rondom de Wmo.
Voor gemeenten en zorgregio’s meten we de klanttevredenheid over leveranciers van Wmo hulpmiddelen
Wij leveren hiermee een bijdrage aan de verbetering van de Wmo dienstverlening. Want de dienstverlening rondom de Wmo hulpmiddelen, kan vaak soepeler verlopen, blijkt uit de praktijk, aldus de VNG.
We bieden gemeenten en zorgregio’s inzicht in de prestaties van de leveranciers van de Wmo hulpmiddelen. Wij leveren op deze manier een bijdrage aan de verbetering van de Wmo dienstverlening.
Meer weten?
Lees ons artikel: Klantinfocus start met klanttevredenheidsmetingen rondom de Wmo.
Meer weten over het meten en rapporteren van klanttevredenheid? Neem contact met ons op.