In september is Laurens Mascini gestart met zijn stage bij KLANTINFOCUS. Hij zit momenteel in het derde jaar van zijn studie Business IT & Management aan de Hogeschool Inholland. Hij komt een kijkje nemen in ‘onze keuken’.
We vinden het van belang om ruimte te bieden aan jong talent om zich verder te kunnen ontwikkelen en klaargestoomd te worden voor het werkende leven. Gelijk op zijn eerste dag was Laurens al op pad en bezocht hij samen met directeur Michel van der Togt een van onze consulting partners. We werken met veel partijen samen en we willen dat Laurens een beeld krijgt van onze bedrijfstak. Want zijn studie is niet alleen IT maar zeker ook management. We willen zowel de IT aspecten als de business kant van klanttevredenheid belichten. Op deze manier leert Laurens zowel het bedrijf als de spelers in het werkveld eromheen kennen, waarbij samenwerkingsverbanden cruciaal zijn.
We belichten in deze stage naast de technische kant ook de wereld van klanttevredenheid
Laurens draait dan ook volledig mee in onze “business as usual”. Hij heeft eerder ervaring opgedaan met het onderhouden van klantcontacten en zal dit bij KLANTINFOCUS ook gaan doen. Onze cliënten kunnen Laurens dan ook zeker tegenkomen als ze support nodig hebben. Als een cliënt bijvoorbeeld vraagt om een aanpassing van de vragenlijst, dan kan Laurens ondersteuning bieden om ervoor te zorgen dat dit geregeld wordt. Daarbij wordt het voor hem ook snel duidelijk dat het van belang is om je cliënt centraal stellen, iets wat je bij ons overal terugziet. Want we staan er voor om onze cliënten zo goed mogelijk te bedienen.
Met de komst van Laurens zal onze interne organisatie weer een stukje meer geprofessionaliseerd worden. Samen zorgen we ervoor dat onze organisatie zich blijft ontwikkelen. Zo behouden we onze toonaangevende rol binnen de vakgebieden van klanttevredenheid, medewerkerstevredenheid en patiënttevredenheid. Laurens gaat zich bezighouden met diverse interne IT projecten. Dit draagt bij aan een efficiëntere aanpak van onze dienstverlening. Zeker met de uitbreiding van ons huidige klantenbestand is dit heel wenselijk. Met persoonlijke professionele begeleiding en veel ruimte voor eigen initiatieven, zorgen we samen voor een vliegende start van Laurens’ professionele carrière!
Laurens maakt een vliegende start van zijn carrière bij KLANTINFOCUS!
Over KLANTINFOCUS
KLANTINFOCUS helpt organisaties met het continu verbeteren van de kwaliteit van hun dienstverlening. Met Klanttevredenheidsmonitor GovMetric meten en rapporteren we de klanttevredenheid, patiënttevredenheid en medewerkerstevredenheid. Dit inzicht in de tevredenheid geeft organisaties de mogelijkheid om hun dienstverlening direct te verbeteren. Lees meer over ons.