Terug naar blogoverzicht

Alles van de hoed en de rand weten? Door met KLANTINFOCUS klanttevredenheid te meten!

Barbara Visser
17 sep 2019

Hoed klanttevredenheid

Ook op Prinsjesdag helpen we je graag aan tevreden burgers!

KLANTINFOCUS helpt organisaties waaronder gemeenten met het continu verbeteren van de kwaliteit van hun dienstverlening. Met Klanttevredenheidsmonitor GovMetric meten en rapporteren we de klanttevredenheid. Dit inzicht in de tevredenheid geeft organisaties de mogelijkheid om hun dienstverlening direct te verbeteren. 

Klanttevredenheidsonderzoek (KTO) voor gemeenten

Door middel van een feedbackknop op de website kan een webbezoeker een beoordeling geven over de website. De gegeven feedback komt terecht in GovMetric, de klanttevredenheidsmonitor van KLANTINFOCUS. De gemeente weet door middel van deze feedback button direct hoe de dienstverlening wordt ervaren.
Er is geen uitgebreid formulier nodig en geen lange enquête, maar enkel een paar muisklikken. Het is een laagdrempelige manier van vragen om feedback met een hoge respons. Met deze feedback kan de dienstverlening van gemeenten direct verbeterd worden.

Feedbackknop uitproberen?

Klik op onderstaand plaatje om de feedbackknop uit te proberen. De smileys (feedbackknop) zijn ook te vinden aan de rechterkant van deze pagina. 

Feedbackknop Klantinfocus klantteverdenheid smileys

 

Klanttevredenheid over alle contactkanalen

Wil je meer weten over het meten van klanttevredenheid over alle contactkanalen? Bekijk onze website en neem vrijblijvend contact met ons op voor meer informatie.

Terug naar blogoverzicht

Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen?

Neem contact met mij op

Vul uw gegevens in en wij nemen contact op

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief!

Uw Reactie
Uw Reactie