Methodiek

Smileys

Wij hanteren een methodologie waarbij burgers, patiënten en medewerkers in enkele eenvoudige stappen feedback kunnen geven. Standaard bieden wij hiervoor onze Smileys aan. Deze herkenbare en uitnodigende Smileys geven een intuïtieve en laagdrempelige bevraging over alle contactkanalen.

Smileys klantinfocus klanttevredenheid

Net Promotor Score

We hanteren een methodologie met NPS.* Deze Net Promoter Score (NPS) is een KPI voor het meten van klanttevredenheid en klantloyaliteit. De NPS is aangepast voor de overheid en de zorg. We vragen hoe waarschijnlijk het is dat de klant positief spreekt over de ontvangen dienstverlening.

NPS klantinfocus klanttevredenheid

 

Liever iets anders?

Neem vrijblijvend contact met ons op voor de uitgebreide mogelijkheden.

 

 

*Disclaimer NPS: Net Promoter is a registered trademark of Satmetrix Systems Inc., Bain & Company and Fred Reichheld. (De methode mag vrij worden toegepast, vermelding van de bron is verplicht).

Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen?

Neem contact met mij op

Vul uw gegevens in en wij nemen contact op

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief!

Uw Reactie
Uw Reactie