Methodiek

Smileys klantinfocus klanttevredenheid

Smileys

We hanteren een methodiek waarbij burgers, pati├źnten en medewerkers in enkele eenvoudige stappen feedback kunnen geven. Standaard bieden wij hiervoor onze Smileys aan. Deze herkenbare en uitnodigende Smileys geven een intu├»tieve en laagdrempelige bevraging over alle contactkanalen.

NPS klantinfocus klanttevredenheid

NPS en/of rapportcijfer

We hanteren een methodiek met NPS* en/of een rapportcijfer. De Net Promoter Score (NPS) is een KPI voor het meten van klanttevredenheid en klantloyaliteit. De NPS is aangepast voor de overheid en de zorg. We vragen bijvoorbeeld hoe waarschijnlijk het is dat de klant positief spreekt over de ontvangen dienstverlening.

*Disclaimer NPS: Net Promoter is a registered trademark of Satmetrix Systems Inc., Bain & Company and Fred Reichheld. (De methode mag vrij worden toegepast, vermelding van de bron is verplicht).

Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen?

Neem contact met mij op

Vul uw gegevens in en wij nemen contact op

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief!

Uw Reactie
Uw Reactie