GovMetric Modules

De Klanttevredenheidsmonitor GovMetric van KLANTINFOCUS biedt u diverse modules om te meten hoe tevreden uw klanten, patiënten of medewerkers zijn. Op verschillende kanalen meten we de klanttevredenheid, patiënttevredenheid of medewerkerstevredenheid en we rapporteren over alle belangrijke contactkanalen. Door de flexibele en modulaire opzet is het mogelijk om eenvoudig te starten en nadien naar behoefte uit te breiden. De resultaten verschijnen direct en automatisch in de rapportages en deze analyses zijn online toegankelijk in de Klanttevredenheidsmonitor GovMetric. In de rapportage krijgt u gedetailleerd inzicht in hoe de kwaliteit van uw dienstverlening wordt ervaren. Neem gerust contact met ons op voor de diverse mogelijkheden.

GovMetric logo klantinfocus

MODULES

Module balie

Module: Balie

Gemeten wordt hoe tevreden de bezoeker is na het contact met uw organisatie. Onder andere wachttijd aan de balie, gastvrijheid en informatievoorziening worden snel en eenvoudig inzichtelijk. Gemeten wordt met een zuil, tablet, e-mail, SMS, een berichtje of automatisch vanuit een afsprakensysteem.

module website

Module: Website

Door de plaatsing van een feedback button met smileys kan de bezoeker uw website en individuele webpagina’s beoordelen. U weet direct hoe de bezoeker uw website beoordeelt. Elke reactie is voorzien van waardevolle informatie zoals de Klantreis, platform, toestel, O/S, browser versie en meer.

 

module email

Module: E-mail

Een feedback button met smileys kan eenvoudig als handtekening onder een e-mail geplaatst worden. Voor de installatie ervan is geen technische kennis nodig. Rapportages van de ervaren tevredenheid per afdeling of medewerker zijn mogelijk.

 

module eformulieren

Module: Webformulieren

Websitebezoekers kunnen een oordeel geven over webformulieren, door middel van een in-pagina feedback button met smileys bij het webformulier op de website. De bezoeker beoordeelt het webformulier en u krijgt bijvoorbeeld inzicht in de Klantreis, gebruiksgemak, navigatie en overbodige vragen binnen het webformulier. Websitebezoekers die tussentijds stoppen met invullen, kunnen worden bevraagd naar de reden van afhaken, door middel van een “Stopknop“.

module zaaksysteem

Module: Zaaksysteem

Nadat een zaak of melding is afgehandeld, verzendt het zaaksysteem automatisch een e-mail voorzien van een feedback button met smileys. Naast deze feedback krijgt u aanvullende informatie gerapporteerd, zoals bijvoorbeeld zaak/meldnummer, meldkanaal, wijk/buurt en product/dienst.

module telefoon

Module: Telefoon

U krijgt direct inzicht hoe de beller de dienstverlening door uw Klant Contact Centrum en vakafdelingen heeft ervaren. Er kan bijvoorbeeld worden gemeten met een Interactive Voice Response systeem, e-mail, SMS of berichtje.

module medewerkerstevredenheid

Module: Social media

We rapporteren de klanttevredenheid van de verschillende Social Media kanalen, waaronder Facebook, LinkedIn, Twitter, Whatsapp en Telegram Messenger.

 

module post

Module: Post

Een antwoordkaart voorzien van smileys is bij uitstek geschikt om bij uw post in te sluiten. Daarnaast maakt dit meting van tevredenheid na een ontmoeting bij de klant of patiënt thuis, op kantoor of onderweg mogelijk.

Smileys klantinfocus klanttevredenheid

Methodologie met Smileys

We hanteren een methodologie waarbij burgers, patiënten en medewerkers in enkele eenvoudige stappen feedback kunnen geven. Standaard bieden wij hiervoor onze Smileys aan. Deze herkenbare en uitnodigende Smileys geven een intuïtieve en laagdrempelige bevraging over alle contactkanalen.

NPS klantinfocus klanttevredenheid

Methodologie met NPS

We hanteren een methodologie met NPS.* Deze Net Promoter Score (NPS) is een KPI voor het meten van klanttevredenheid en klantloyaliteit. De NPS is aangepast voor de overheid en de zorg. We vragen hoe waarschijnlijk het is dat de klant positief spreekt over de ontvangen dienstverlening.

*Disclaimer NPS: Net Promoter is a registered trademark of Satmetrix Systems Inc., Bain & Company and Fred Reichheld. (De methode mag vrij worden toegepast, vermelding van de bron is verplicht).

 

Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen?

Neem contact met mij op

Vul uw gegevens in en wij nemen contact op

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief!

Uw Reactie
Uw Reactie