Over ons

KLANTINFOCUS

Smileys klantinfocus klanttevredenheid

 

KLANTINFOCUS is opgericht door Michel van der Togt in 2009. We helpen organisaties met het continu verbeteren van de kwaliteit van hun dienstverlening. We doen dat door de inzet van onze klanttevredenheidsmonitor GovMetric CX, die op eenvoudige en laagdrempelige wijze de klanttevredenheid meet en rapporteert. Daarbij helpen we bij het opzetten van optimale feedbackprocessen en inrichten van overzichtelijke dashboards. We zorgen ervoor dat de klantgerichtheid verankerd wordt in het DNA van de organisatie. We helpen  organisaties om hun klanttevredenheid stap voor stap te verbeteren en daarmee hun doelstellingen te bereiken.

 

Achtergrond 

 

Begonnen als pioniers in 2009 zijn we uitgegroeid tot een toonaangevende partij op het gebied van klanttevredenheid. We hebben uitgebreide professionele ervaring in het in kaart brengen en duiden van feedback. We zetten onze uitgebreide professionele ervaring voor u in, zodat uw organisatie de kwaliteit van haar dienstverlening structureel kan verbeteren.

 

Doelgroep

 

We bieden een oplossing speciaal ontwikkeld voor de gemeentelijke markt. Van huis uit richten wij ons op de (semi)overheidssector. Onder onze cliënten bevinden zich ruim 60 Nederlandse gemeenten en een aantal grote zorginstellingen in Nederland en België. In het Verenigd Koninkrijk wordt       GovMetric CX ingezet bij ruim 80 gemeenten en in de vervoerssector.

 

Meten en rapporteren: GovMetric CX

 

Voor het verkrijgen van feedback zetten we alle moderne technieken in. Met behulp van smileys of een rapportcijfer meten we de tevredenheid op alle contactkanalen, producten en processen. De resultaten verschijnen direct en automatisch in de rapportages en de analyses zijn online toegankelijk in GovMetric CX. Op een eenvoudige en kortcyclische wijze meet GovMetric  CX continu en automatisch de klantbeleving over uw dienstverlening. De rapportages geven u een gedetailleerd inzicht in de waardering van de dienstverlening per contactkanaal, product, proces en afdeling.

 

Missie & visie

Het is onze missie om, op basis van innovatieve concepten, de kwaliteit van de dienstverlening van onze cliënten te verhogen gelijktijdig met een verlaging van hun kosten. We staan voor een excellente dienstverlening en we zijn optimaal servicegericht.

U en uw klant staan centraal bij onze werkwijze, we hebben altijd de klant in focus. We zijn klantgericht en ontwikkelen onze software continu om toonaangevend te blijven in de snel veranderende digitale wereld. In onze visie moeten diensten self-service, real-time en laagdrempelig zijn, geschikt voor gebruik door een breed publiek.

Vanaf het eerste prille contact tot en met het live gaan van de dienstverlening werken we nauw met onze cliënt samen, om er voor te zorgen dat de gekozen oplossing op de juiste wijze wordt geïmplementeerd. Na ingebruikname is er ons excellente Support Center, voor training, ondersteuning en beantwoording van al uw vragen.

 

Privacy & informatiebeveiliging

 

KLANTINFOCUS voldoet aan de normeisen op het gebied van de internationaal erkende norm ISO/IEC 27001 en de Nederlandse norm NEN 7510 (informatiebeveiliging ten behoeve van de zorgsector). Met het behalen van deze certificaten voldoet KLANTINFOCUS aan de wet- en regelgeving en internationale eisen op het gebied van kwaliteitsmanagement. 

Bekijk al onze certificaten en convenanten.

Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen?

Neem contact met mij op

Vul uw gegevens in en wij nemen contact op

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief!

Uw Reactie
Uw Reactie