Over ons

Achtergrond & werkwijze

KLANTINFOCUS in het kort – KLANTINFOCUS is opgericht door Michel van der Togt in 2009. KLANTINFOCUS helpt organisaties met het continu verbeteren van de kwaliteit van hun dienstverlening. Met Klanttevredenheidsmonitor GovMetric meten en rapporteren we de klanttevredenheid, patiënttevredenheid en medewerkerstevredenheid. Dit inzicht in de tevredenheid geeft organisaties de mogelijkheid om hun dienstverlening direct te verbeteren.

“Van pioniers tot toonaangevend bureau voor klanttevredenheid”

Wat is onze achtergrond? – Begonnen als pioniers in 2009, zijn we inmiddels uitgegroeid tot een toonaangevend bureau op het gebied van klanttevredenheid. We hebben professionele ervaring in het in kaart brengen van de tevredenheid, niet alleen van klanten maar ook van patiënten en medewerkers. We spannen ons daarbij tot het uiterste in, om onze cliënten maximaal te laten profiteren van onze innovatieve oplossingen.

Wat is onze doelgroep? – Van huis uit richten wij ons op de (semi)overheidssector. Onder onze cliënten bevinden zich rond de 50 Nederlandse gemeenten en een aantal grote zorginstellingen in Nederland, België en Duitsland. Daarnaast zijn wij ook actief binnen de sectoren transport en HR (medewerkerstevredenheid).  In het Verenigd Koninkrijk wordt GovMetric ingezet in de transportsector en bij zo’n 100 gemeenten.

 

We meten en rapporteren:

klanttevredenheid, patiënttevredenheid en medewerkerstevredenheid

 

Hoe meten en rapporteren we? – Voor het meten van de feedback zetten we alle moderne bedrijfstechnieken in. Met behulp van smileys meten we de tevredenheid op de verschillende contactkanalen. De resultaten verschijnen direct en automatisch in de rapportages en deze analyses zijn online toegankelijk in de Klanttevredenheidsmonitor GovMetric van KLANTINFOCUS. Op een snelle en efficiënte manier meet GovMetric continu en volautomatisch de klantbeleving over de dienstverlening. In de rapportages geven we gedetailleerd inzicht in de waardering van de dienstverlening per contactkanaal.

Onze werkwijze – Vanaf het eerste prille contact tot en met het live gaan van de dienstverlening werken we nauw met onze cliënt samen, om er voor te zorgen dat de gekozen oplossing op de juiste wijze wordt geïmplementeerd. Na ingebruikname is er ons excellente Support Center, voor training, ondersteuning en beantwoording van al uw vragen.

 

Onze logo’s – 

 

KLANTINFOCUS Logoklantinfocus logo

 

 

 

 

GovMetric logo klantinfocus

 

 

Missie & visie

Het is onze missie om, op basis van innovatieve concepten, de kwaliteit van de dienstverlening van onze cliënten te verhogen gelijktijdig met een verlaging van hun kosten. We staan voor een excellente dienstverlening en we zijn optimaal servicegericht.

U en uw klant staan centraal bij onze werkwijze, we hebben altijd de klant in focus. We zijn klantgericht en ontwikkelen onze software continu om toonaangevend te blijven in de snel veranderende digitale wereld. In onze visie moeten diensten self-service, real-time en laagdrempelig zijn, geschikt voor gebruik door een breed publiek.

Onze mensen

Barbara Visser Marketing Communicatie
+31(0)35 888 4875 communicatie@klantinfocus.nl

Corné de Keizer Security Officer
+31 (0)35 888 4875 office@klantinfocus.nl

Laurens Mascini Customer Support
+31 (0)35 888 4875 support@klantinfocus.nl

Wacek Wyczawski Kiosk Support
+31 (0)85 064 0240 kiosk@klantinfocus.nl

Wytse Benedictus Kiosk Support
+31 (0)85 064 0240 kiosk@klantinfocus.nl

Swen de Boer Kiosk Support
+31 (0)85 064 0240 kiosk@klantinfocus.nl

Robin van Dijk Kiosk Support
+31 (0)85 064 0240 kiosk@klantinfocus.nl

Bas van der Togt Software ontwikkeling
+31 (0)35 888 4875 office@klantinfocus.nl

GovMetric Team (Verenigd Koninkrijk) GovMetric Software ontwikkeling
info@klantinfocus.nl

Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen?

Neem contact met mij op

Vul uw gegevens in en wij nemen contact op

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief!

Uw Reactie
Uw Reactie