KLANTINFOCUS
KLANTINFOCUS is opgericht door Michel van der Togt in 2009. We helpen organisaties met het continu verbeteren van de kwaliteit van hun dienstverlening. We doen dat door de inzet van onze klanttevredenheidsmonitor GovMetric CX, die op eenvoudige en laagdrempelige wijze de klanttevredenheid meet en rapporteert. Daarbij helpen we bij het opzetten van optimale feedbackprocessen en inrichten van overzichtelijke dashboards. We zorgen ervoor dat de klantgerichtheid verankerd wordt in het DNA van de organisatie. We helpen organisaties om hun dienstverlening stap voor stap te verbeteren en daarmee hun doelstellingen te bereiken.
Achtergrond
Begonnen als pioniers in 2009 zijn we uitgegroeid tot een toonaangevende partij op het gebied van klanttevredenheid. We hebben uitgebreide professionele ervaring in het in kaart brengen en duiden van feedback. We zetten onze uitgebreide professionele ervaring voor u in, zodat uw organisatie de kwaliteit van haar dienstverlening structureel kan verbeteren.
Doelgroep
Met GovMetric CX bieden we een oplossing speciaal ontwikkeld voor de gemeentelijke markt. Van huis uit richten wij ons op de (semi)overheidssector. In Nederland bedienen we ruim 80 overheidsorganisaties. In het Verenigd Koninkrijk wordt GovMetric CX ingezet bij ruim 90 gemeenten en in de publieke vervoerssector.
Meten en rapporteren: GovMetric CX
Voor het verkrijgen van feedback zetten we alle moderne technieken in. Met behulp van smileys of een rapportcijfer meten we de tevredenheid op alle contactkanalen, producten en processen. De resultaten verschijnen direct en automatisch in de rapportages en de analyses zijn online toegankelijk in GovMetric CX. Op een eenvoudige en kortcyclische wijze meet GovMetric CX continu en automatisch de klantbeleving over uw dienstverlening. De rapportages geven u een gedetailleerd inzicht in de waardering van de dienstverlening per contactkanaal, product, proces en afdeling.