Terug naar blogoverzicht

Verhoog de conversie van uw webformulieren met de online Klantreis en de Stopknop

Michel van der Togt
11 sep 2018

Krijg meer inzicht in uw klanttevredenheid

In deze blog leest u hoe u de conversie van uw webformulieren kunt verhogen. Krijg meer inzicht in de tevredenheid van uw klanten met de online Klantreizen en de Stopknop, onderdeel van Klanttevredenheidsmonitor GovMetric.

 

Online Klantreis (Customer Journey)

De Klantreis laat zien hoe succesvol uw klantproces is en waar verbetering mogelijk is. Na een bezoek aan uw website krijgt u een geïntegreerd overzicht welke pagina’s van de website én webformulieren in samenhang bezocht werden. U weet op deze manier welke ‘stappen’ de klant tijdens zijn Klantreis zet en hoe deze gewaardeerd worden. U krijgt inzicht in de klanttevredenheid over de gehele Klantreis.

De geïntegreerde Klantreis: van de website én de webformulieren

Bij elke gegeven reactie van uw klant wordt bovendien een schermkopie van de pagina getoond zodat direct duidelijk is waarop de feedback betrekking heeft (zie afbeelding).

Klantreis rapportage schermkopie


De Stopknop (reden van afhaken bij webformulieren)

 

Stopknop bij webformulieren

De Stopknop in het webformulier vraagt naar de reden van afhaken. U krijgt inzicht in waar en waarom bezoekers een webformulier voortijdig verlaten.

Lees meer over het verhogen van de conversie van uw webformulieren in de blog: Hoe bevordert u het gebruik van uw eFormulieren?

 


Klanttevredenheid in combinatie met Klantreis en Stopknop

Klantreis klantinfocus stappen

De Klantreis en de Stopknop zijn nu onderdeel van Klanttevredenheidsmonitor GovMetric. U krijgt een uniek inzicht in de klanttevredenheid gecombineerd met de online Klantreis en de Stopknop. Met de Stopknop weet u waarom gebruikers van uw webformulieren afhaken.

U krijgt een uniek zicht op de klanttevredenheid, de Klantreis en de reden van afhaken bij een webformulier

Meer weten over klanttevredenheid meten?

 

Wilt u meer weten over de Klantreis, de Stopknop of over het meten van klanttevredenheid? We horen het graag. Dan vertellen wij u wat KLANTINFOCUS voor u kan betekenen. Neem contact met ons op.

 

Over KLANTINFOCUS

 

KLANTINFOCUS helpt organisaties met het continu verbeteren van de kwaliteit van hun dienstverlening. Met Klanttevredenheidsmonitor GovMetric meten en rapporteren we de klanttevredenheid, patiënttevredenheid en medewerkerstevredenheid. Dit inzicht in de tevredenheid geeft organisaties de mogelijkheid om hun dienstverlening direct te verbeteren. Lees meer over ons.

 

klantinfocus logo www.klantinfocus.nl

 

Terug naar blogoverzicht

Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen?

Neem contact met mij op

Vul uw gegevens in en wij nemen contact op

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief!

Uw Reactie
Uw Reactie