Aan tafel bij KLANTINFOCUS: een van onze business partners, Frank Bruijninckx van HowAboutYou. Michel van der Togt en Barbara Visser van KLANTINFOCUS spraken met hem over het uitbreiden van hun samenwerking. Daarbij hebben ze het gezamenlijke doel om onze cliënten verder te helpen op hun weg naar excellente dienstverlening. Samen werken ze aan een optimale integratie van webcare (OBI4wan) en klanttevredenheid (GovMetric).
Klanttevredenheid meten we nu ook op social media. Lees er meer over: GovMetric integreert met OBI4wan
Samen meer voor cliënten realiseren door systemen te koppelen
Meten en sturen op klantcontact: het is de gedeelde passie en focus van HowAboutYou en KLANTINFOCUS. Al sinds hun oprichting werken de twee partijen samen. “HowAboutYou ondersteunt inmiddels 400 overheden op het gebied van webcare”, aldus Frank Bruijninckx. “De mening van de klant is cruciaal en staat centraal. Niet alleen de overall waardering, maar ook de gewichten van de verschillende factoren die de uiteindelijke tevredenheid bepalen. Hierbij valt te denken aan de factoren snelheid, hulpvaardigheid, deskundigheid, inlevingsvermorgen en de uiteindelijk geboden oplossing. Daarbij is het ook fijn als het onderwerp van een melding of vraag bekend is en duidelijk is wie de interne behandelaar is. We bieden nu een standaard koppeling tussen de webcare van OBI4wan en de klanttevredenheidsmeting van GovMetric (KLANTINFOCUS). Zodat we samen meer voor onze cliënten kunnen realiseren.” Neem vooral even contact op voor nadere informatie!
“We helpen onze cliënten verder op hun weg naar excellente dienstverlening”,
aldus Frank Bruijninckx van HowAboutYou.
Meer weten? Neem contact op.