Terug naar blogoverzicht

Feedbackknop voor overheidswebsites

18 nov 2019

KLANTINFOCUS: klanttevredenheid voor meer dan 50 gemeenten

Het komt regelmatig ter sprake: de feedbackknop. Waarom hebben niet alle overheidswebsites zo’n knop? Er zijn al veel gemeenten die gebruik maken van de mogelijkheid om direct feedback te vragen. Bijvoorbeeld gemeente Amersfoort, heeft op alle pagina’s een feedbackknop. Daarmee meet deze gemeente door middel van GovMetric van Klantinfocus al enkele jaren de klanttevredenheid over de website.

Hoe werkt de feedbackknop?

Door middel van de smileys op de website kan een gebruiker een beoordeling geven over de website. De feedback komt terecht in GovMetric, de klanttevredenheidsmonitor van KLANTINFOCUS. De gemeente meet door middel van deze feedback button direct hoe de dienstverlening wordt ervaren.

Er is geen uitgebreid formulier nodig en geen lange enquête, maar enkel een paar muisklikken. Het is een laagdrempelige manier van onderzoeken met een hoog responspercentage. Met de feedback van de websitebezoekers kan de dienstverlening van gemeenten direct verbeterd worden.

Feedbackknop uitproberen?

 Klik op onderstaand plaatje om de feedbackknop uit te proberen. De smileys zijn ook te vinden aan de rechterkant van deze pagina.

Feedbackknop Klantinfocus klantteverdenheid smileys

 

Klanttevredenheid meten op alle contactkanalen

Mocht u ook inspiratie zoeken op het gebied van klanttevredenheid, dan helpen wij daarbij graag een handje! Wij kunnen u meer vertellen over klanttevredenheid en medewerkerstevredenheid. We meten de feedback over alle contactkanalen, zoals balie, website, zaaksystemen, CRM, social media, webformulieren, enzovoort. We meten met smileys op de website (zie rechterkant van deze pagina) of via de email, maar ook met SMS berichten. NPS en rapportcijfers zijn ook mogelijk. 

Samen beter: integraties met diverse applicaties

GovMetric is geïntegreerd met diverse applicaties. We integreren bijvoorbeeld met BuitenBeter (Yucat), Djuma (Circle Software), Fixi (Decos) JOIN (Decos), Key2Burgerzaken (Centric), MeldDesk (Beheervisie), N3Wstrategy, OBI4wan (HowAboutYou), Perfectview, PinkRoccade, Roxit (Greenvalley, Brein), Timeblockr (Communited), Tracebuzz, TriplEforms (Kodision). Bekijk het overzicht van alle partijen waar we mee samenwerken. 

GovMetric modules

Klanttevredenheid meten en rapporteren we met GovMetric over alle contactkanalen. Lees meer over onze GovMetric Modules

Klantinfocus GovMetric Modules

 

Meer weten over klanttevredenheidsonderzoek (KTO)?

KLANTINFOCUS helpt organisaties met het continu verbeteren van de kwaliteit van hun dienstverlening. Met Klanttevredenheidsmonitor GovMetric meten en rapporteren we de klanttevredenheid en medewerkerstevredenheid. Dit inzicht in de tevredenheid geeft organisaties de mogelijkheid om hun dienstverlening direct te verbeteren. Neem contact op met Michel van der Togt voor meer informatie over feedback en klanttevredenheidsonderzoek (KTO).

Terug naar blogoverzicht

Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen?

Neem contact met mij op

Vul uw gegevens in en wij nemen contact op

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief!

Uw Reactie
Uw Reactie