Terug naar blogoverzicht

Feedbackknop voor overheidswebsites

03 jun 2019

Het komt regelmatig ter sprake: de feedbackknop. Waarom hebben niet alle overheidswebsites een feedbackknop? Er zijn al veel gemeenten die gebruik maken van de mogelijkheid om direct feedback te vragen. Bijvoorbeeld gemeente Amersfoort, heeft op alle pagina’s een feedbackknop. Daarmee meet deze gemeente door middel van GovMetric van Klantinfocus al enkele jaren de klanttevredenheid over de website.

Hoe werkt de feedbackknop?

Door middel van de feedbackknop op de website kan een gebruiker een beoordeling geven over de website. De gegeven feedback komt terecht in GovMetric, de klanttevredenheidsmonitor van Klantinfocus. De gemeente weet door deze feedback button direct hoe de dienstverlening wordt ervaren.

Er is geen uitgebreid formulier nodig en geen lange enquête, maar enkel een paar muisklikken. Het is een laagdrempelige manier van vragen om feedback met een hoge respons. Met deze feedback kan de dienstverlening van gemeenten direct verbeterd worden.

Feedbackknop uitproberen?

Klik op onderstaand plaatje om de feedbackknop uit te proberen. De smileys (feedbackknop) zijn ook te vinden aan de rechterkant van deze pagina. 

Feedbackknop Klantinfocus klantteverdenheid smileys

Meer weten over klanttevredenheidsonderzoek (KTO) en onze feedbackknop?

Neem vrijblijvend contact met ons op voor meer informatie over GovMetric en het meten en rapporteren van klanttevredenheid.

Terug naar blogoverzicht

Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen?

Neem contact met mij op

Vul uw gegevens in en wij nemen contact op

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief!

Uw Reactie
Uw Reactie