Terug naar blogoverzicht

Feedbackknop voor overheidswebsites

Barbara Visser
17 apr 2019

Het komt regelmatig ter sprake: de feedbackknop. Waarom hebben niet alle overheidswebsites een feedbackknop? Er zijn al veel gemeenten die gebruik maken van de mogelijkheid om direct feedback te vragen. Bijvoorbeeld gemeente Amersfoort, heeft op alle pagina’s een feedbackknop. Daarmee meet deze gemeente door middel van GovMetric van Klantinfocus al enkele jaren de klanttevredenheid over de website.

Hoe werkt de feedbackknop?

Door middel van de feedbackknop op de website kan een gebruiker een beoordeling geven over de website. De gegeven feedback komt terecht in GovMetric, de klanttevredenheidsmonitor van Klantinfocus. De gemeente weet door deze feedback button direct hoe de dienstverlening wordt ervaren.

Er is geen uitgebreid formulier nodig en geen lange enquête, maar enkel een paar muisklikken. Het is een laagdrempelige manier van vragen om feedback met een hoge respons. Met deze feedback kan de dienstverlening van gemeenten direct verbeterd worden.

Feedbackknop uitproberen?

Klik op onderstaand plaatje om de feedbackknop uit te proberen. De smileys (feedbackknop) zijn ook te vinden aan de rechtskant van deze pagina. 

Feedbackknop Klantinfocus klantteverdenheid smileys

 

 

Meer weten over KTO en ook een feedbackknop op uw website?

 

Neem contact met ons op voor meer informatie over feedback en klanttevredenheidsonderzoek (KTO).

 

 

GovMetric logo klantinfocus                               Logo KLANTINFOCUS klanttevredenheid  

Terug naar blogoverzicht

Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen?

Neem contact met mij op

Vul uw gegevens in en wij nemen contact op

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief!

Uw Reactie
Uw Reactie