Klanttevredenheid over alle contactkanalen
KTO bij meer dan 50 gemeenten
Klanttevredenheid meten op alle contactkanalen
Mocht u inspiratie zoeken op het gebied van klanttevredenheid, dan helpen wij daarbij graag een handje! Wij kunnen u meer vertellen over klanttevredenheid en medewerkerstevredenheid. We meten de feedback over alle contactkanalen, zoals balie, website, zaaksystemen, CRM, social media, webformulieren, enzovoort. We meten met smileys op de website (zie rechterkant van deze pagina) of via de email, maar ook met SMS berichten. NPS en rapportcijfers zijn ook mogelijk. Lees meer over de feedbackknop voor overheidswebsites.
Samen beter: integratie met diverse applicaties
GovMetric is geïntegreerd met diverse applicaties. We integreren bijvoorbeeld met BuitenBeter (Yucat), Djuma (Circle Software), Fixi (Decos) JOIN (Decos), Key2Burgerzaken (Centric), MeldDesk (Beheervisie), N3Wstrategy, OBI4wan (HowAboutYou), Perfectview, PinkRoccade, Roxit (Greenvalley, Brein), Timeblockr (Communited), Tracebuzz, TriplEforms (Kodision). Bekijk het overzicht van alle partijen waar we mee samenwerken.
GovMetric modules
Klanttevredenheid meten en rapporteren we met GovMetric over alle contactkanalen. Lees meer over onze GovMetric Modules.
KLANTINFOCUS helpt organisaties met het continu verbeteren van de kwaliteit van hun dienstverlening. Met Klanttevredenheidsmonitor GovMetric meten en rapporteren we de klanttevredenheid, patiënttevredenheid en medewerkerstevredenheid. Dit inzicht in de tevredenheid geeft organisaties de mogelijkheid om hun dienstverlening direct te verbeteren. Lees meer over KLANTINFOCUS en neem contact met ons op.